Javítás menete

BERENDEZÉSEK ÁTVÉTELÉNEK FELTÉTELEI:

  1. A berendezéseket csak abban az esetben vesszük át, ha annak minden tartozéka rendelkezésre áll. Hiányos készülékeket nem veszünk át, mert a javítás eredményességét gátolja.
  2. Látható sérülések, hiányos, törött idomok a munkalapon feltüntetésre kerülnek.
  3. A berendezés átvevőjének jogában áll, bizonyos készülékek javítását nem vállalni!
  4. Amennyiben az elkészített kávé minőségével van gond, úgy a használt kávéból minimum 250 g-ot szükséges leadni a berendezéssel együtt. Más esetben az általunk használt próba kávé tulajdonságaihoz tudjuk a berendezést kalibrálni. Ez esetben minőségi kifogást nem kezelünk!
  5. Számla igényét átvételkor köteles jelezni. Amennyiben a javítást nem kérik, a bevizsgálási díj utólag kerül kiszámlázásra. 
  6. Kérjük részletes hibanyilatkozatát a javítandó eszköz tekintetében! A Szerviz kizárólag a feltüntetett hibát vizsgálja, egyéb, átadáskor nem közölt hibákért felelősséget nem vállal. Ellenőrizze jól írtuk-e a munkalapra amit elmondott.
  7. A javítást nem tudjuk konkrét határidőhöz kötni. A várható javítási idő becslése, kizárólag tájékoztató jellegű! Felelősséget nem vállalunk az esetlegesen elhúzódó javítási idő miatt, illetve az alkatrészek beszerzésének akadályai miatt.
  8. Amennyiben a hibás készülék alkatrésze nem beszerezhető, a berendezést összeszerelt állapotban, a munkalap kíséretében visszaadjuk. Ebben az esetben bevizsgálási díjat számítunk fel, melynek összegéből a javítási előleg levonásra kerül.
  9. A javítási előleg a végösszegből minden esetben levonásra kerül.
  10. Érvényes jótállással rendelkező berendezéseknél nem számítunk fel javítási előleget.
  11. Érvényes jótállási igénnyel rendelkező berendezések javítása soron kívül történik, de csak az aktuális javítási folyamatok lezárását követően.

JAVÍTÁS MENETE:

  1. A javításra átvett berendezésekre 20.000 Ft fölött javítási ajánlatot adunk. Ez szóban, vagy írásban történik.
  2. Amennyiben az ajánlat nem megfelelő, a javítást nem kérik, bevizsgálási díjat számítunk fel, melynek összegéből a javítási előleg levonásra kerül.
  3. Amennyiben a javítás alatt újabb hibák merülnek fel, annak költségeit egyeztetjük.
  4. A javítás befejezését követően a berendezéseket teszteljük.
  5. A tesztelést követően jelezzük, hogy a készülék átvehető
  6. A berendezés átadásakor az Ügyféllel közösen ellenőrizzük a működést.
  7. Fizetés módja: készpénz, vagy bankkártyás fizetés

ÁT NEM VETT KÉSZÜLÉKEK TÁROLÁSA:

  1. A berendezés elkészültét telefonhívással jelezzük. A hívás kijelzéssel történik. Amennyiben nem fogadják a hívást, alkalmanként megismételjük.
  2. A berendezéseket 30 napig áll módunkban díjmentesen tárolni. 
  3. A 31. nap után napi 200 Ft-os tárolási díjat számítunk fel
  4. 90 nap után a berendezéseket értékesítjük, vagy megsemmisítjük.

GARANCIÁLIS FELTÉTELEK 

  1. Bruttó 20 000 Ft végösszeg alatti javításokra, karbantartásokra, a törvényrendelet szerint jótállást nem vállalunk 
  2. Bruttó 20.000 Ft feletti javításoknál, az elvégzett munkálatokra, illetve a beépített alkatrészekre 6 hónap jótállást vállalunk.
  3. A kávégép karbantartása a zsírtól és a vízkőtől történő tisztítást foglalja magában. A szétszedett részegységek tömítésinek cseréjét és a berendezés összeszerelését. Ezeknél a munkálatoknál az összeszerelésnél felmerülő hibák 1-2 napon belül jelentkeznek. Ebben az esetben a hibákat térítésmentesen kijavítjuk.
  4. Jótállási igény esetén jegyzőkönyvet állítunk ki a (249/2004. (VIII. 27.) Korm. rendelet szerint)
  5. A jótállási igény rendezésének megállapítását követően, a berendezést kiemelt határidővel javítjuk meg.