Javítás menete
BERENDEZÉSEK ÁTVÉTELÉNEK FELTÉTELEI:
- A berendezéseket csak abban az esetben vesszük át, ha annak minden tartozéka rendelkezésre áll. Hiányos készülékeket nem veszünk át, mert a javítás eredményességét gátolja.
- Látható sérülések, hiányos, törött idomok a munkalapon feltüntetésre kerülnek.
- A berendezés átvevőjének jogában áll, bizonyos készülékek javítását nem vállalni!
- Amennyiben az elkészített kávé minőségével van gond, úgy a használt kávéból minimum 250 g-ot szükséges leadni a berendezéssel együtt. Más esetben az általunk használt próba kávé tulajdonságaihoz tudjuk a berendezést kalibrálni. Ez esetben minőségi kifogást nem kezelünk!
- Számla igényét átvételkor köteles jelezni. Amennyiben a javítást nem kérik, a bevizsgálási díj utólag kerül kiszámlázásra.
- Kérjük részletes hibanyilatkozatát a javítandó eszköz tekintetében! A Szerviz kizárólag a feltüntetett hibát vizsgálja, egyéb, átadáskor nem közölt hibákért felelősséget nem vállal. Ellenőrizze jól írtuk-e a munkalapra amit elmondott.
- A javítást nem tudjuk konkrét határidőhöz kötni. A várható javítási idő becslése, kizárólag tájékoztató jellegű! Felelősséget nem vállalunk az esetlegesen elhúzódó javítási idő miatt, illetve az alkatrészek beszerzésének akadályai miatt.
- Amennyiben a hibás készülék alkatrésze nem beszerezhető, a berendezést összeszerelt állapotban, a munkalap kíséretében visszaadjuk. Ebben az esetben bevizsgálási díjat számítunk fel, melynek összegéből a javítási előleg levonásra kerül.
- A javítási előleg a végösszegből minden esetben levonásra kerül.
- Érvényes jótállással rendelkező berendezéseknél nem számítunk fel javítási előleget.
- Érvényes jótállási igénnyel rendelkező berendezések javítása soron kívül történik, de csak az aktuális javítási folyamatok lezárását követően.
JAVÍTÁS MENETE:
- A javításra átvett berendezésekre 20.000 Ft fölött javítási ajánlatot adunk. Ez szóban, vagy írásban történik.
- Amennyiben az ajánlat nem megfelelő, a javítást nem kérik, bevizsgálási díjat számítunk fel, melynek összegéből a javítási előleg levonásra kerül.
- Amennyiben a javítás alatt újabb hibák merülnek fel, annak költségeit egyeztetjük.
- A javítás befejezését követően a berendezéseket teszteljük.
- A tesztelést követően jelezzük, hogy a készülék átvehető
- A berendezés átadásakor az Ügyféllel közösen ellenőrizzük a működést.
- Fizetés módja: készpénz, vagy bankkártyás fizetés
ÁT NEM VETT KÉSZÜLÉKEK TÁROLÁSA:
- A berendezés elkészültét telefonhívással jelezzük. A hívás kijelzéssel történik. Amennyiben nem fogadják a hívást, alkalmanként megismételjük.
- A berendezéseket 30 napig áll módunkban díjmentesen tárolni.
- A 31. nap után napi 200 Ft-os tárolási díjat számítunk fel
- 90 nap után a berendezéseket értékesítjük, vagy megsemmisítjük.
GARANCIÁLIS FELTÉTELEK
- Bruttó 20 000 Ft végösszeg alatti javításokra, karbantartásokra, a törvényrendelet szerint jótállást nem vállalunk
- Bruttó 20.000 Ft feletti javításoknál, az elvégzett munkálatokra, illetve a beépített alkatrészekre 6 hónap jótállást vállalunk.
- A kávégép karbantartása a zsírtól és a vízkőtől történő tisztítást foglalja magában. A szétszedett részegységek tömítésinek cseréjét és a berendezés összeszerelését. Ezeknél a munkálatoknál az összeszerelésnél felmerülő hibák 1-2 napon belül jelentkeznek. Ebben az esetben a hibákat térítésmentesen kijavítjuk.
- Jótállási igény esetén jegyzőkönyvet állítunk ki a (249/2004. (VIII. 27.) Korm. rendelet szerint)
- A jótállási igény rendezésének megállapítását követően, a berendezést kiemelt határidővel javítjuk meg.